Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

παρενόχληση-βιασμός από γυναικες σε παιδιά, στην Ελλάδα

Ενας 13χρονος ο παρενοχλήθηκε σεξουαλικά από μια 23χρονη γυναίκα η οποία μάλιστα ήταν φίλη της οικογένειας.
Μετά τη μία τα ξημερώματα βογκητά ακούγονταν από το δωμάτιο του 13χρονου που ανησύχησαν την μητέρα του μικρού. Τότε εκείνη άνοιξε την πόρτα και είδε την 23χρονη να κάνει σεξ με τον γιο της.

Αμέσως κλήθηκε η αστυνομία ενώ σύμφωνα με τον ανήλικο δεν ήταν η πρώτη φορά που συνευρίσκονταν ερωτικά αφού είχαν προηγηθεί άλλες δυο...
Όπως περιέγραψε ο μικρός, το βράδυ της Κυριακής, η 23χρονη του ζήτησε να βγει έξω και άρχισε να τον φιλά. Μετά πήγαν στο πίσω μέρος του κτηρίου όπου η γυναίκα γδύθηκε... Δεν ήθελε και πολύ... Βρέθηκαν στην κρεβατοκάμαρά του να κάνουν σεξ..
Η «δασκάλα» του σεξ αρνήθηκε να μιλήσει στην αστυνομία ενώ διώκεται για άσεμνη αποπλάνηση, για σεξουαλική παρενόχληση τρίτου βαθμού και άσεμνη συμπεριφορά τρίτου βαθμού επίσης.
Διαβάστε περισσότερα: http://stoklari.blogspot.com/2012/01/23-13.html#ixzz1kmpNxP2H
2.
Δεν ήταν το... παρατσούκλι της “δασκάλα” αλλά η πραγματική της ιδιότητα. Είναι δασκάλα σε δημοτικό σχολείο της Κρήτης και αυτή της την ιδιότητα την εκμεταλλευόταν ώστε μέσω του Facebook να προσεγγίζει ανήλικους μαθητές!
 
Μόλις 22 ετών η κυρία είχε μπει εδώ και καιρό στο στόχαστρο της αστυνομίας που είχε πληροφορίες. Οι άνδρες της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος παρακολούθησαν τα ίχνη της δασκάλας που υπηρετεί σε σχολείο χωριού των Χανίων και είδαν ότι “ψάρευε” ανήλικους μαθητές μεταξύ 10 και 15 ετών.
 Τι έλεγε; Ότι θα τους βοηθούσε στα μαθήματά τους. Με τη μέθοδο αυτή, αφού κέρδιζε την εμπιστοσύνη τους, κατάφερνε στη συνέχεια να τους αποπλανά, προχωρώντας σε ερωτικές πράξεις μαζί τους.
Οι διάλογοι που είδαν οι αστυνομικοί ανάμεσα στη δασκάλα και έναν 15χρονο μαθητή γυμνασίου τους άφησαν άφωνους. Ο 15χρονος επιβεβαίωσε τα πάντα, αποκάλυψε μάλιστα ότι πριν πέντε μήνες είχαν και ερωτική επαφή.
http://www.tlife.gr/Article/NEWS/0-9-26347.html
 

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας για παιδιά διαζυγίων

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΣΙΑ ΥΠΟΤΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΤΘΤΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε. & Δ.Ε.
Ταχ. Δ/νθ: Ανδρ. Παπανδρζου 37
Σ.Κ. – Πόλθ: 151 80 Μαροφςι
Ιςτοςελίδα: www.minedu.gov.gr
e-mail: spudonpe@ypepth.gr, t05sded@ypepth.gr
Πληροφορίες: Κ. Παπαχριστου – Σ. Μερκ.
Σ. Λαπατά – Α. Βάρλα
Τηλέφωνο: 210- 344 2247, 210- 344 3272
Nα διατηρηθεί μέχρι
Βαθμός ασφαλείας

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Κρήτη: 22χρονη δασκάλα αποπλανούσε ανηλίκους μέσω facebook


Nέα υπόθεση αποπλάνησης ανηλίκων αποκαλύφθηκε στην Κρήτη. Σύμφωνα με την Αστυνομία μια 22χρονη δασκάλα σε χωριό του νομού Χανίων μέσω ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ( facebook ) προσέγγιζε ανήλικους και προφασιζόμενη ότι θα τους βοηθούσε στα μαθήματα τους, έκανε ασελγείς πράξεις σε βάρος τους. Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία από την..... Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Όπως έγινε γνωστό μετά από καταγγελία οι αστυνομικοί άρχισαν να ερευνούν την υπόθεση. Από την έρευνα προέκυψε ότι η 22χρονη χρησιμοποιώντας την ιδιότητας της μέσω facebook γνώριζε αγόρια ηλικίας από 10 έως 15 ετών και τους υπόσχονταν πως θα τους βοηθήσει στα μαθήματα τους. Έτσι κατάφερνε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και όταν τους συναντούσε προχωρούσε σε ερωτικές πράξεις μαζί τους.

Για την υπόθεση ενημερώθηκε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία εξέδωσε σχετική Διάταξη και Βούλευμα για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών.

Στο πλαίσιο της έρευνας, κλιμάκιο της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μετέβη στην Κρήτη ενώ από την ψηφιακή έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών δεδομένων εντοπίστηκαν, στην ιστοσελίδα διάλογοι της 22χρονης με 15χρονο μαθητή Γυμνασίου στην Κρήτη.

Οι ηλεκτρονικοί διάλογοι, που είχαν ερωτικό περιεχόμενο, ήταν καταχωρημένοι στον προσωπικό λογαριασμό που διατηρούσε ο ανήλικος.

Σύμφωνα με την Αστυνομία ο 15χρονος μαθητής εξετάστηκε από τους αστυνομικούς και επιβεβαίωσε τους διαλόγους, καθώς και την αποπλάνησή του από την 22χρονη δασκάλα.

Ειδικότερα, προέκυψε ότι η δασκάλα είχε ερωτική επαφή μαζί του, πριν πέντε περίπου μήνες, αφού προηγουμένως τον προσέγγισε, μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, προφασιζόμενη ότι ήθελε να τον βοηθήσει στα μαθήματά του. Για την αποπλάνηση η μητέρα του ανηλίκου ζήτησε την ποινική δίωξη της δασκάλας.

Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι της 22χρονης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια εξωτερική κάρτα μνήμης φωτογραφικής μηχανής, δυο εξωτερικές μνήμες, ένα κινητό τηλέφωνο και μια συσκευή ασύρματης πρόσβασης στο Ιντερνετ.

Παράλληλα σε έρευνα που έγινε στα αντικείμενα που κατασχέθηκαν, στο προφίλ της στο facebook αλλά και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) της δασκάλας βρέθηκαν διάφορες φωτογραφίες ερωτικού περιεχομένου με διάφορα άτομα για τα οποία δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα η ακριβής ηλικία τους καθώς και διάλογοι ανάλογου περιεχομένου.

Η έρευνα συνεχίζεται καθώς οι αστυνομικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο η δασκάλα να εμπλέκεται και σε άλλες περιπτώσεις αποπλάνησης ανηλίκων.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων.

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Βουλή - Κουντουρά - ΣΥΓΑΠΑ - Επιμέλεια τέκνων

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΑ' - ΣΥΝΟΔΟΣ Γ"
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΠΡΑΚΤΙΚΟ (Άρθρο 40 παρ. 1 του Κ.τ.Β.)
Στην Αθήνα σήμερα, 16 Μαΐου 2007, ημέρα Τετάρτη και ώρα 10.00',
συνεδρίασε στην Αίθουσα 150 του Μεγάρου της Βουλής, η Ειδική Μόνιμη
Επιτροπή Ισότητας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, υπό την προεδρία της
Προέδρου αυτής, κυρίας Μαρίας Κόλλια - Τσαρουχά, με θέμα ημερήσιας
διάταξης: «Επιμέλεια ανηλίκων τέκνων και δικαιώματα των γονέων».
Η Πρόεδρος της Επιτροπής, αφού διαπίστωσε την ύπαρξη απαρτίας, κήρυξε
την κήρυξε την έναρξη της συνεδριασης  εκανε  α' ανάγνωση  καταλογου   της Επιτροπής
Παροντες ήταν οι Βουλευτές κκ: Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά, Έλενα
Κουντουρά, Ελευθερία Μπερνιδάκη - Αλντους, Κωνσταντίνος Τσιάρας,
Αργύριος Γιαννόπουλος, Ελεωνόρα (Νόρα) Κατσέλη και Αθανασία Μερεντίτη.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΛΙΑ - ΤΣΑΡΟΥΧΑ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κυρίες και κύριοι
συνάδελφοι, έχουμε την τιμή και την χαρά να εισηγηθεί η κυρία Έλενα
Κουντουρά, στην Επιτροπή μας, ένα σημαντικό θέμα, που αφορά στην
επιμέλεια ανηλίκων τέκνων και τα δικαιώματα των γονέων.
Κυρία Κουντουρά, έχετε το λόγο.

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ε. Παπάνης, καθηγητής κοινωνιολογίας: Αφιερωμένο στους χωρισμένους γονείς


Αδυνασία
Αφιερωμένο στους χωρισμένους γονείς
Ευστράτιος Παπάνης, Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Η οργή που μετατρέπεται σε πικρία, η ελπίδα που λιγοψυχεί και περιχαρακώνεται, η ματαίωση που αρχίζει να πολιορκεί την παραμυθία..Ο χρόνος ανεπαρκής, κοροιδεύει με το αδυσώπητο πέρασμά του και εξαπατά με τις εναλλαγές. Αμηχανία, συγκάλυψη, καχυποψία, επιφυλακτικότητα, νοσταλγία, απελπισία, λόγια που ματαιοπονούν να νικήσουν τη σιωπή, στοργή, που αγωνίζεται να διατηρηθεί και να χωρέσει μέσα σε μερικές ελάχιστες ώρες. Παιδιά, που προσποιούνται πως δε βαριούνται ή που λυγίζουν μη υπομένοντας το δίλημμα. Παιδιά, που μηχανεύονται, που χειρίζονται, που καρκινοβατούν με μια πληγωμένη αυτοεκτίμηση, που εξαπατούν το πένθος, που εξοικειώνονται με τον αποχωρισμό και διαρκώς αναπαράγουν το ίδιο αμείλικτο ερώτημα: Γιατί δεν μπορούμε να έχουμε και τους δυο.

Η στιγμή του αποχωρισμού, που απειλεί τον αυθορμητισμό, γελοιοποιεί τη γνησιότητα και συμμαχεί με την αθέλητη επιστροφή σε μια ανενδοίαστη, επίπλαστη καθημερινότητα. Η αγάπη  ξανά σε πρόγραμμα, οριοθετείται, καθορίζεται, μονοπωλείται και περιγράφεται από νόμους, ασφαλιστικά μέτρα, παλινωδίες, μάχες για τη λεπτομέρεια και συμβάσεις. Οι γιορτές τελειώνουν και τα παιδιά πρέπει να επιστρέψουν στον κηδεμόνα, που έχει ορίσει κάποιο βιαστικό δικαστήριο, υπακούοντας σε νόμους ανθρώπινους, ελλειματικούς, ανεπεξέργαστους και άκαμπτους. Οι λύσεις του Σολομώντα ανεπίκαιρες και η δικαιοσύνη κρούει πρύμναν ενώπιον της μεροληψίας, των στερεοτύπων και της μοναδικής διεξόδου: Της συγκηδεμονίας. Αν κάποιοι δεν επιτυγχάνουν ως σύζυγοι, δεν έχουν αποτύχει ως γονείς. Και κανένας σύγχρονος νομοθέτης δεν έχει την ισχύ να επιμερίσει την αγάπη και να αποφανθεί με βεβαιότητα για το ορθό.
Ο πατέρας, που αγνοείται, που εκδιώκεται, που απομακρύνεται, που ηττάται, που καταδικάζεται από την γονική αποξένωση και που ονειδίζεται από την ισοπεδωτική πραγματικότητα των τέκνων του, της τόσο απόμακρης και ανοίκειας πλέον από αυτήν, που κάποτε είχε ζήσει και συνδιαμορφώσει. Ο πατρικός ρόλος υπό διωγμό, τόσο λησμονημένος από τους τηλεοπτικούς ψυχολογίζοντες, τόσο κακοποιημένος από τους θιασώτες των εύκολων διαζυγίων, τόσο αποδεκατισμένος από τις κίβδηλες μετριότητες του προοδευτισμού και τις υστερικές μαινάδες της σεξουαλικής επανάστασης. Ο πατρικός ρόλος, που υποβαθμίζεται, αλλοιώνεται, λοιδωρείται και αποψιλώνεται στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης χειραφέτησης και ενός ακήρυχτου πολέμου των δύο φύλων, ο οποίος τεχνηέντως διατηρείται ακόμα και στις μέρες μας, επιδοτούμενος από ευρωπαικά προγράμματα και χορούς εκατομμυρίων.
Δεν υπάρχει ανισότητα εκεί που πλεονάζει η αγάπη, εκεί που προπορεύεται το 'ους ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη  χωριζέτω'. Δεν υπάρχει βία και απορία εκεί που το οικοδόμημα στεριώνει με τη συναίνεση και την κοινή προσπάθεια. Δεν υπάρχει αντίθεση εκεί που η φροντίδα είναι συνώνυμη με την καρτερία, το σεβασμό, την τρυφερότητα και τη μέριμνα. Αλλά επικρατεί σπαραγμός σε όσες οικογένειες η φιλαυτία ποδοπατεί τη σύνεση και ο ατομισμός εμπαίζει την ηθική.
Η μόνη επίκαιρη και ανεκτή απάντηση της κοινωνίας στις τερατώδεις συνέπειες του διαζυγίου, που ο νόμος θα μπορούσε να ορίσει, είναι η υποχρεωτική εκπαίδευση των γονιών μετά το χωρισμό στην από κοινού επιμέλεια των τέκνων, στην ψυχολογική υποστήριξη της εν διαστάσει οικογένειας και στην κατάρτιση κοινών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων προς χάριν των παιδιών. Όλα τα υπόλοιπα πηγάζουν εκ του πονηρού και εγγυώνται προσωπικότητες, που σαγηνεύονται από τη νεύρωση και την κατάθλιψη: Και πάντα έρχεται η ώρα, που τα παιδιά θα αναζητήσουν πεισματικά τον απόντα γονέα, θα επιρρίψουν ευθύνες και θα αποδειχθούν οι πιο στυγνοί και αλύγιστοι κατήγοροι. Όμως ο χαμένος χρόνος δεν θα μπορεί με τίποτα να εξιλεωθεί και η ευκαιρία θα είναι πια απούσα.
Αλλά παρά τις αιτιάσεις και τις εκλογικεύσεις, ο νους μας αυτές τις μέρες τις γιορτινές, τις επιδεικτικές και τις παράφορες, τις εποχές τούτες, που καραδοκούν να φαλκιδεύσουν τη νηφαλιότητα, και να καταποντίσουν την ψυχική γαλήνη, ας στραφεί στους γονείς εκείνους -άνδρες και γυναίκες- που στερούνται τα παιδιά τους ή που υποχρεώνονται να τα χαρούν για λίγο μέσα σε ένα πνιγηρό και οριοθετημένο και τεχνητό περιβάλλον. Γιατί ίσως η μόνη μορφή αθανασίας που διαθέτει ο άνθρωπος είναι τα παιδιά και η στέρησή τους ισοδυναμεί με όλεθρο.